El CEE Tilmar va rebre el passat divendres 12 de desembre la visita de la consellera d’Educació i Formació Professional, l’Hble. Sra. Esther Niubó, la directora general d’Inclusió, la directora dels Serveis Territorials d’Educació i l’alcalde i regidora d’Educació de l’Ajuntament de Montblanc, en una jornada marcada pel diàleg, la proximitat i el reconeixement en la tasca educativa que es duu a terme al centre.
Durant la visita, les representants institucionals van recórrer les diferents instal·lacions del centre i van poder conèixer de primera mà el projecte educatiu del CEE Tilmar i del col·legi Mare de Déu de la Serra, així com les metodologies i practiques inclusives que s’hi desenvolupen diàriament per donar resposta a les necessitats educatives de l’alumnat. L’equip directiu va exposar les línies de treball del centre, posant especial èmfasi en l’atenció personalitzada, el benestar emocional dels alumnes, la inclusió i les pràctiques d’alguns dels alumnes del CEE Tilmar al col·legi Mare de Déu de la Serra, amb el qual comparteixen equip directiu, espais, projectes i el dia a dia dels dos centres.
Posteriorment, van mantenir també una trobada amb l’equip directiu del centre durant la qual es van compartir experiències, inquietuds i reptes vinculats a l’educació especial i a la construcció d’un sistema educatiu cada vegada més inclusiu. Aquest espai d’intercanvi va permetre valorar la tasca dels professionals del centre i el seu compromís amb una educació de qualitat i equitativa.
La visita va concloure amb una valoració molt positiva per part de les representants del Departament d’Educació i l’Ajuntament, que van destacar la feina que es fa al CEE Tilmar i la importància de continuar impulsant recursos i polítiques que garanteixin una atenció adequada a tot l’alumnat. Des del centre, es va agrair la visita i l’interès mostrat, tot reafirmant el compromís de continuar treballant en favor d’una educació inclusiva i respectuosa amb la diversitat.
Actualitat
dimecres, 03 desembre 2025
Dia Internacional de les persones amb discapacitat
Avui hem celebrat la diversitat amb activitats que posen al centre les capacitats, els drets i el potencial de cada persona.
La inclusió no és un gest puntual, és un compromís diari per construir una educació i una societat més justes.
L’accessibilitat, el respecte i les oportunitats no haurien de ser un privilegi, sinó un dret.
dimarts, 06 maig 2025
El CEE Tilmar rep l’Espasa d’Honor durant la cloenda de la Setmana Medieval de Montblanc
El reconeixement arriba en l’any previ al 50è aniversari del centre i posa en valor la seva tasca educativa i social.
divendres, 20 desembre 2024
El CEE Tilmar rep la visita de David Bonvehí, director general d'Economia Social i Solidària i el Cooperativisme del Departament d'Empresa i Treball de la Generalitat
El passat divendres dia 13 de desembre, el Centre d'Educació Especial Tilmar va rebre la visita del director general d'Economia Social i Solidària i el Cooperativisme del Departament d'Empresa i Treball de la Generalitat, David Bonvehí.