Al centre es destaquen els següents cinc eixos pedagògics:
1. Orientació a l’alumne des de l’enfocament integral
Es considera que s’han de treballar tots els aspectes per tal que l’alumne pugui desenvolupar-se com a persona.
Objectius:
2. Nivell d’intervenció Individualitzat
Es considera que per afavorir el màxim desenvolupament de les capacitats de cadascú s’ha de partir de la seva individualitat.
Els objectius que contempla la intervenció individualitzada o en petits grups són:
3.L’escolaritat compartida
Donades les característiques que pugui presentar un alumne/a amb necessitats educatives especials es contempla la possibilitat de seguir un règim educatiu formatiu compartit. El tipus de centre del que pot provenir o podem derivar serà un centre formatiu ordinari.
El seguiment que es farà d’aquests alumnes serà responsabilitat dels tutors de l’alumne/a i quedarà enregistrat en el seu PEI i ha de ser fruit dels acords presos entre ambdós equips docents dels respectius centres i l’assessorament de l’equip de EAP.
4. Suport a les famílies
Promoure el treball conjunt amb les famílies per compartir els objectius educatius amb el seus fills. Estendre la tasca orientadora del centre a les famílies, amb l’objectiu d’acompanyar-les i assessorar-les en el procés de seguiment del camí cap a la vida adulta i professional de l’alumne.
5. Pla d’Acció Tutorial
L’acció tutorial esdevé cabdal en el projecte educatiu del centre. El pla d’acció tutorial té com a objectiu l’acompanyament de l’alumne per part de tutor/a en el desenvolupament de les seves rutes d’aprenentatge a través dels programes, el treball per aconseguir els objectius del seu PEI i el guiatge, de forma compartida amb la família, de les emocions, sentiments i esforços de l’alumne en el seu camí vital.